Matkailun verkkoliiketoiminnan koulutusta matkailualan kouluttajille

Kirjoittanut Juho Pesonen


Matkailualan opetus- ja tutkimuslaitos tuottaa yhdessä Aducaten kanssa verkkokurssin matkailualan kouluttajille digitalisaation vaikutuksista eri matkailualan osa-alueille. Teknologioiden hallinta ja hyödyntäminen osana matkailuyrityksen liiketoimintaa on elintärkeää yrittäjille ja työntekijöille, sillä suuri osa liiketoiminnasta on siirtynyt asiakkaiden perässä sähköisiin kanaviin kuten internetiin, sosiaalisen mediaan sekä mobiililaitteisiin. Tämä pätee niin yritys- kuin kuluttajamyynnissäkin. Matkailualan kouluttajan tulee osata huomioida tämä kehitys opettaessaan omaa erityisalaansa ja siihen tämä kurssi tarjoaakin kattavan sisällön. Kurssi ei vaadi aiempaa osaamista aihealueesta.

TOTEUTUS JA SISÄLTÖ
Koulutus vahvistaa osaamistasi opettaa oppiainettasi digitalisoitumisen näkökulmasta. Perehdyt myös laajemmin digitalisoitumisen vaikutuksiin matkailuliiketoiminnan eri osa-alueisiin. Koulutuksessa 
kohtaavat matkailualan eri aihepiirien kouluttajat, mikä mahdollistaa monipuolisen oppimiskokemuksen. Saat uutta perspektiiviä ja uusia ideoita erikoistumisalasi kouluttamiseen sekä kattavan katsauksen matkailun verkkoliiketoiminnan keskeisiin sisältöihin ja digitalisoitumisen vaikutuksiin liiketoimintaan matkailualalla. 

AIHEALUEET:
•  digitalisoitumisen historia
•  hakukonemarkkinointi
•  sähköisen liiketoiminnan kokonaiskuva
•  asiakaslähtöisyys sähköisessä liiketoiminnassa
•  digitaalisen liiketoiminnan kehittyminen
•  sosiaalinen media ja mobiililaitteet
•  markkinoinnin ja myynnin online-työkalut ja niiden hallinta

MAKSUT OPISKELIJALLE
Koulutuksen hinta on 450 € (veroton palvelu*).

KURSSIN AIKATAULU
Kurssi toteutetaan kokonaan englanninkielisinä verkko-opintoina. Kurssi alkaa 1.10. ja loppuu 31.12.2015

ILMOITTAUTUMINEN
https://elomake.uef.fi/lomakkeet/11580/lomake.html
15.9.2015 mennessä

ESITE (.pdf)

Kommentit